יום ראשון, 20 במאי 2012

קוראים לי יעל ואני מכורה לנעליים

נשים יקרות,החלטתי לנצל את במת הבלוג ולהשתמש בו כקבוצת תמיכה. קוראים לי יעל ואני מכורה לנעליים. 
מבחינתי נעליים הן יצירת אומנות, לא משנה לי מה שמו של המעצב-האם הוא מגיע מאיטליה, פריז או שכונת התקווה, העיקר שהנעליים יהיו מיוחדות ואם אפשר גם נוחות!.


בארון הנעליים שלי תמיד תמצאו מגוון של סגנונות וצבעים, אי אפשר להגדיר את האופי האופנתי שלי בסגנון מסוים.
אני יכולה ביום ראשון להיות נערת רוק, בשני לבושה בסגנון מד מן ובשלישי נוצצת ומנצנצת למרחקים.
אני אוהבת נעליים בכל הצבעים, הצורות והסגנונות ונדיר שלא אמצא משהו שאני אוהבת, ההיפך הוא הגמור. הבעיה היחידה היא הכיס. מה עושים שאין כסף לקנות את כל הנעליים בעולם? עושים window shopping ברחוב או בחלונות האינטרנט.


הפעם החלטתי לשתף אתכם בנעליים שאהבתי ונתקלתי בהן בשיטוטי באינטרנט, כל מילה נוספת מיותר. אשמח רק לדעת מה אתם חושבים עליהן.


















ואם לא שבעתם מהאוסף שבפוסט יש עוד הרבה נעליים לשטוף איתם את העיניים אצלי בחשבון הפינטרסט

אז אם יש לכן תמונות של נעליים מיוחדות שלחו אותן אליי, אני תמיד שמחה לעוד:-).

מקווה שנהניתם

הבלונדה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה